dinsdag 10 mei 2011

ding 20 Muziek online beluisteren

Muziek luisteren is niet zo heel belangrijk voor mij.
Ik ben waarschijnlijk in een hele kleine minderheid want ik zet thuis bijna nooit muziek op en in de auto geniet ik van de omgeving en luister ik liever naar commentaar op bijvoorbeeld een voetbalwedstrijd.
Dat komt omdat ik een heel druk hoofd heb en blij ben als het stil is.
Eigenlijk al vanaf mijn twintigste gehad. Ben na mijn twintigste ook nooit naar een concert geweest en een drumband doet me zeer aan de oren.

Daarom is spotify voor mij een eye -opener.10 a 20 uur muziek in de maand is meer dan genoeg en dan kan ik ook nog in mum van tijd een speelijst maken van mijn favoriete oude Motown liedjes.En ook op mijn werkplek beluisten.Wat een luxe.

Voor de bibliotheek zie ik eigenlijk geen mogelijkheden.

1 opmerking:

  1. Ja, dan heb je met Spotify echt iets op maat. Voor jou dus meer de Sounds of Silence en die zijn ook prachtig. De bibliotheek heeft hier voornamelijk een informerende, linkende en verwijzingsfunctie lijkt mij (en de vraag hoe lang we onze cd's nog houden). Jij had al dat prachtige idee om trailers van verfilmde boeken op de website te zetten. Misschien kunnen we ook zoiets doen met muziek? Boekensoundtracks?

    BeantwoordenVerwijderen