zaterdag 9 april 2011

Ding 15 Plekje ontdekt

En zo ben ik weer op een andere afdeling van Google (Hema) beland.En wel op de kaarten en foto afdeling.
De wereld gaat letterlijk voor me open. Ik zie mijn eigen huis in mijn eigen straat en ik ben thuis want mijn auto staat voor de deur en de ramen staan open.Geweldig je loopt gewoon door de straat.
Daarna in Google maps ons plekje in Oostenrijk opgezocht.Nog best moeilijk om de plek precies te vinden .Ik ben een paar keer verdwaald en wist niet of ik nu naar het noorden moest of naar het zuiden.
Maar uiteinedelijk is het gelukt en het resultaat is bijgevoegd.


Grotere kaart weergeven

1 opmerking:

  1. Als ik inzoom zie ik dat het een open plek is. Zet je daar een tent neer of een caravan? Straks kunnen we je nog buiten zien zitten lezen en inzoomen op de boektitel.

    BeantwoordenVerwijderen