donderdag 7 april 2011

ding 16 You Tube

Even een paar dingen overgeslagen en door gegaan naar You Tube.Wat is dit toch ontzettend leuk.
Voor je het weet is je avond om.
Van heerlijke muziek van o.a Alain Clarke naar een stand up comedian van de engelse comedy train genaamd Michael McIntyre.Deze jongen is  ontzettend leuk en veel van zijn sketches  kan je gewoon thuis desnoods in pyama en op pantoffels terugkijken.
Mijn zoon laat me ook veel filmpjes zien maar deze zijn vaak bloediger.
Zo kreeg ik laatst een filmpje onder mijn neus van een stoere jongen die van een klif afdook maar helaas niet in het water terechtkwam maar op een uitstekende rots.
Je hoorde de klap  zag het bloed en het resultaat van die klap. Dit filmpje raad ik niemand aan.
Maar wat kunnen we in de bibliotheek met you tube doen?
Het leek mij een idee om bv bij de boekverfilmingen op de bieb site een trailer van de desbetreffende film te zetten.
Aan Caroline voorgesteld en voila is vandaag al geregeld.
Bij het stukje over The Lovely Bones staat nu ook een trailer.
Kijk en daar houdt deze dummie dan weer van.

1 opmerking: