donderdag 21 april 2011

Ding 17 Mobiel internet

Het mobiel internet is ontzettend handig. Op elk moment dat je wenst informatie kunnen vinden. Willen we toch allemaal.
Maar ik zie ook hoe moeilijk het is om mobiel internet uit te zetten.
In gezelschap zijn mensen niet met tafelpartners bezig maar met hun telefoon/ ipad etc.
Zelf maak ik geen gebruik van mobiel internet aangezien ik al 3 abonnementen van mijn kinderen financier maak ik gewoon gebruik van mijn nageslacht.
Voor de bibliotheek is het gunstig.Klanten zien een boek,film, muziek en kunnen dan op straat, kantoor of waar dan ook de materialen bestellen.

1 opmerking:

  1. Tja, het aspect 'sociaal' krijgt steeds meer een andere invulling. Of dat wenselijk is??? Direct bestellen is inderdaad voor de klanten wel wenselijk.

    BeantwoordenVerwijderen